Ryosukeの洋楽和訳

洋楽,EDMの和訳中心にちまちま書いてます

Junge Junge – I Don’t Love You (I’m Just Lonely) 歌詞&和訳

 


Junge Junge - I Don't Love You (I'm Just Lonely)

Junge Jungeというドイツ出身のDJ/音楽グループが新たなシングルをリリース

"I don't love you"

自分の事を責めているうちに、自分のことも、彼女のことも嫌いになって、いつの間にか一人ぼっちになっていた

そんなような悲しい歌詞が印象的です

歌詞&和訳

I love your body next to mine
When you’re always there to hold my hand
I love the way you say it’s fine
When I be fucking up my life again

僕は僕自身の次に君の事を愛してる
君がいつも僕の手を握ってくれてるとき
僕は君が"いい感じだね!"って言ってくれる事が好きなんだ
僕はもう一度台無しな人生を送るんだ


But I don’t love you I’m just lonely
You don’t know that I’m a waste if time
If that’s wrong, than no one told me
I just need someone to hold me now
Cuz I don’t love you I’m just lonely

僕が寂しかったとき、君のことを愛していなかったんだ
君は僕が時間の無駄だってことを知らないんだよ
その考えが間違っているとか、誰も言ってくれなかった
今僕には君以外で抱きしめる人が必要なんだ
だって、僕は孤独で、君を愛していないからね


There’s a fire in your heartbeat
Not a worry in her bright blue eyes
And I’m a coward cuz I’m still here
And I aint leaving you tonight

君の心には火が燃えている
青い目をしてる彼女の明るい目を見れば心配ないって分かるんだ
僕は臆病者だからまだここに突き立ったままなんだ
今夜僕は君から離れたくないよ


But I don’t love you I’m just lonely
You don’t know that I’m a waste if time
If that’s wrong, than no one told me
I just need someone to hold me now
Cuz I don’t love you I’m just lonely

僕が寂しかったとき、君のことを愛していなかったんだ
君は僕が時間の無駄だってことを知らないんだよ
その考えが間違っているとか、誰も言ってくれなかった
今僕には君以外で抱きしめる人が必要なんだ
だって、僕は孤独で、君を愛していないからね


But I don’t love you I’m just lonely

僕が一人ぼっちだったとき、君のことを愛していなかったんだ


But I don’t love you I’m just lonely
You don’t know that I’m a waste if time
If that’s wrong, than no one told me
I just need someone to hold me now
Cuz I don’t love you I’m just lonely

僕が寂しかったとき、君のことを愛していなかったんだ
君は僕が時間の無駄だってことを知らないんだよ
その考えが間違っているとか、誰も言ってくれなかった
今僕には君以外で抱きしめる人が必要なんだ
だって、僕は孤独で、君を愛していないからね


But I don’t love you I’m just lonely
You don’t know that I’m a waste if time
If that’s wrong, than no one told me
I just need someone to hold me now
Cuz I don’t love you I’m just lonely

僕が寂しかったとき、君のことを愛していなかったんだ
君は僕が時間の無駄だってことを知らないんだよ
その考えが間違っているとか、誰も言ってくれなかった
今僕には君以外で抱きしめる人が必要なんだ
だって、僕は孤独で、君を愛していないからね


But I don’t love you I’m just lonely

僕が一人ぼっちだったとき、君のことを愛していなかったんだ