Ryosukeの洋楽和訳

洋楽,EDMの和訳中心にちまちま書いてます

Remady & Manu-L - Give Me Love 和訳&歌詞


Remady & Manu-L - Give Me Love

テストも終わり、久々の更新です

今回はスイス出身のDJ"Remady"とボーカルの"Manu-L"がコラボしたユニットから一曲"Give Me Love"

f:id:ryosuke-5861:20170708204734j:plain

ヨーロッパを中心に人気上昇中のこの二人

ファーストソロシングル"NO SUPERSTAR"は全世界で200タイトル以上のコンピレーションにライセンスされて、母国スイスを始め、ヨーロッパの様々な国でNo.1ヒットを記録しました。さらに、その他ヨーロッパ全土でトップ10入りの快挙を達成しました。

これからのこの二人に目が離せません!!!

 

歌詞

Something I can't describe
Only I'm asleep at night
I can't stop thinking of you
Nothing is feeling right
I need you by my side
Wanna get closer to you

僕には説明できないよ
僕が夜にだけ眠っているとき
僕は君のことを考え続けるのを止められないよ
何も感じないよ
君が隣に居て欲しいんだ
もっと君に近づきたい


Nobody wants to be lonely
I never let you down
We are keep looking for something
Only you can make me feel this great

誰も孤独になんてなりたくない
僕は絶対に君を失望させたりしない
僕らは何かを探し続けているんだ
君だけが僕の事を最高の気分にしてくれるんだ


You got to give me
You got to give me love
You got to give me
You got to give me something real
Something that I can feel

君は僕にくれたんだ
君は僕に愛をくれたんだ
君は僕にくれたんだ
君は僕に本当の愛をくれたんだ
僕はそれを感じているよ


Something I can't deny
Don't need no alibis
You are too good to be true
Tell me what do you like?
What makes your body fly?
There's nothing I wouldn't do

僕には断ることはできないよ
アリバイなんかいらないさ
君は本当に最高なんだ
君は何が好きなのか教えてくれないか?
一体何が君の事を飛ばせてあげられるか教えてくれないか?
僕にできないことは何もないよ


Nobody wants to be lonely
I never let you down
We are keep looking for something
Only you can make me feel this great

誰も孤独になんてなりたくない
僕は絶対に君を失望させたりしない
僕らは何かを探し続けているんだ
君だけが僕の事を最高の気分にしてくれるんだ


You got to give me
You got to give me love
You got to give me
You got to give me something real
Something that I can feel

君は僕にくれたんだ
君は僕に愛をくれたんだ
君は僕にくれたんだ
君は僕に本当の愛をくれたんだ
僕はそれを感じているよ


You got to give me love
Only you can make me feel this great

君は僕に愛をくれたんだ
君だけが僕を最高の気分にさせてくれるよ


Give me your love
You got to give me love
You got to give me
You got to give me something real
Something that I can feel

君の愛が欲しいんだ
君は僕に愛をくれたんだ
君は僕にくれたんだよ