Ryosukeの洋楽和訳

洋楽,EDMの和訳中心にちまちま書いてます

Armin van Buuren feat. Josh Cumbee - Sunny Days 歌詞&和訳


Armin van Buuren feat. Josh Cumbee - Sunny Days (Club Mix) [Official Music Video]

オランダ出身のDJ"Armin van Buuren"が新曲"Sunny Days"のPVを公開

爽やかな夏っぽくていい感じのPVですね

フューチャリングは"Josh Cumbee"あまり有名ではないですね

f:id:ryosuke-5861:20170624221003j:plain

爽やかな笑顔のArmin van Buuren

人気DJランキング1位を5回も獲得していて最近有名ですね

母国オランダでは知らない人がいないくらい有名な国民的大スターです

 

 

歌詞&和訳

You woke up in the morning
With the sunrise in your eyes
But all that she's seeing is darkness
She won't tell you why

君は朝起きたんだ
太陽の光みたいにキラキラした君の目と一緒にね
でも、彼女が見ているものは暗い闇なんだ
彼女は何故なのか教えてくれなかったよ


No more butterflies 'cause they don't never last
Stolen from the light by demons of the past
It's always raining
But she keeps on praying

もうこれ以上ドキドキしないよ。だって、僕らに終わりは絶対に訪れないから
過去の恐れから光が奪われたんだ
いつも雨が降っていたんだ
でも、彼女は祈り続けたんだ


Oh, sunny days
Lift me when I'm down
Oh, sunny days
Break you through the clouds
Oh, sunny days

暑い夏の日のことだ
僕が落込んでいる時、君は僕を元気づけてくれた
暑い夏の日のことだ
雲を突き破っていこう
暑い夏の日のことだ


Oh, oh, ooh
She keeps on praying
Oh, oh, ooh
She keeps on praying
Oh, oh, ooh
She keeps on praying

Oh, oh, ooh
彼女は祈り続けたんだ
Oh, oh, ooh
彼女は祈り続けたんだ
Oh, oh, ooh
彼女は祈り続けたんだ


All she needs is shelter
Shelter for the night
And this one could be heaven
But she's looking down the line

彼女が必要としてるのは隠れる場所なんだ
夜になった時の為の隠れる場所
そうだ。そこは天国かもしれないよ
でも、彼女はまだあの時のことを思い出していたんだ


No more butterflies 'cause they don't never last
Stolen from the light by demons of the past
It's always raining
She keeps on praying

もうこれ以上ドキドキしないよ。だって、僕らに終わりは絶対に訪れないから
過去の恐れから光が奪われたんだ
いつも雨が降っているんだ
でも、彼女は祈り続けたんだ


Oh, sunny days
Lift me when I'm down
Oh, sunny days
Break you through the clouds
Oh, sunny days

暑い夏の日のことだ
僕が落込んでいる時、君は僕を元気づけてくれた
暑い夏の日のことだ
雲を突き破っていこう
暑い夏の日のことだ


Oh, oh, ooh
She keeps on praying
Oh, oh, ooh
She keeps on praying
Oh, oh, ooh
She keeps on praying

Oh, oh, ooh
彼女は祈り続けたんだ
Oh, oh, ooh
彼女は祈り続けたんだ
Oh, oh, ooh
彼女は祈り続けたんだ


Sunny days
Lift me when I'm down
Oh, sunny days

暑い夏の日のことだ
僕が落込んでいる時、君は僕を元気づけてくれた
あの暑い夏の日のことだ